marți, 8 martie 2016

8 Martie: ziua femeii sau a cerșitului?


Poate că, jumătatea mea sărbătorește acum prin vreun restaurant cu o altă „jumătate”. Dar lasă, îl prind eu și îi scot ochii pentru tot! J
Tu ce, nu ai proceda la fel în locul meu? J Vai, noi toate femeile suntem născute cu un asemenea talent. J
 “Ce dacă ai sărbătorit pînă la mine, nu puteai și tu să mai aștepți?” Îl probozim noi. Sau, dacă mai aflăm că a făcut cadouri și încă și scumpe, apoi, vai, sărmanul și vreo doi pumni în căpușor poate să încaseze. Ba, chiar și fără mîncare poate să rămînă! “Și nu mă atinge!” J
Apoi mai urmează și întrebările noastre preferate:
“Cîte ai avut pînă la mine? Pe cîte dintre ele ai iubit? (Vai de capul lui să recunoască că relațiile anterioare au fost ceva mai mult decît aventuri și distracții! J

Și asta nu e tot!
“Mă iubești? Cît de tare? Tare-tare sau așa normal? Ai putea trăi fără mine? Dar pentru ce mă iubești? Cum sunt eu: frumoasă, bună sau perfectă?”
Așa că, azi de 8 martie, “Ziua Internațională a Femeii”, sunt singură. Și dacă tot am așa ocazie, de a fi fără jumătatea mea, nu voi plînge ca să nu fac riduri. Și nu voi sta la bucătărie să gătesc ca nebuna, bucate fel și fel! Azi profit de singurătate la maxim. Savurez o cafeluță. Mă delectez cu dulciuri și nu mă pot împiedica, chiar și kilogramele: în plus sau în minus. Azi nu calculăm nimic. Azi avem dreptul! J Tot azi, într-o ambianță plăcută voi continua să citesc cartea începută.
Poate sună banal, însă pentru mine e o zi obișnuită. E o zi de odihnă. Nu cred că, este vreun bărbat obligat să te împopoțeze cu daruri și nu mai știu ce. Dacă vă iubiți, puteți să vă bucurați împreună de odihnă. Nu e normal să-ți impui iubitul să-ți cumpere luna și stelele, cînd el are bani doar pentru troleibuz. Un buchet cumpărat sau cules cu drag e suficient. Bărbatul care te iubește, nu așteaptă anume 8 martie, ca să îți dăruiască: aur, bani, rochii, pantofi, zîmbete. El face totul atunci cînd e timpul potrivit.
Dacă, tu, aștepți această zi numai să-l pui la încercare cu cadoul pe care ți-l va cumpăra, înseamnă că restul anului nu meriți nimic? Numai de 8 martie, o singură zi meriți atenție din partea lui? Pentru ce aștepți, tu, atît de mult această zi? Ce se va schimba azi în relația voastră? Se va schimba ceva???
Haide să fim mai înțelepte. Să nu părem într-o asemenea zi niște cerșetoare de cadouri! Mîine e o nouă zi. Mîine e 9 martie. Această zi să nu o așteptăm? J
Sursa foto: www.google.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu